Muziekgebruik voor je bedrijf is steeds noodzakelijker want social media, video content en podcast voor je bedrijf is is niet meer weg te denken vandaag de dag. 
Misschien niet het eerste waar je aan denkt, maar ‘ hoe klink jij? Of jouw bedrijf’ ?


Een muzikale huisstyle voor je bedrijf, SAY WHAT?

De visuele huisstyle is bekend.
Denk maar aan de kleuren van je website of je logo. Je ziet ze terug op je (digitale) visitekaartje, social media, in je video’s. Dat doe je omdat mensen je dan kunnen herkennen, en gelijk een beetje kennis maken met de feeling en vibe die je wilt uitstralen.

Maar omdat je voor de ‘ nieuwe media’ veel meer gebruik maakt van audio en muziek, is er een nieuwe huisstyle ontstaan. De muzikale huisstyle. Zo noem ik het maar. 

Zie het als een visuele huisstyle, maar dan in ‘ geluidsvorm’. 

muzikale huisstyle

Omarm de kracht van muziek. Brand jezelf.

Veel mensen weten niet dat muziek een hele grote invloed heeft op jouw publiek. 

Maar studies over merkbeleving en muziek laten zien dat muziekgebruik – en dan het juiste gebruik ervan je veel kan opleveren. Of in gevallen van niet zo slim gebruik je kan tegenwerken.

Denk maar eens aan een winkel waar de muziek te hard staat en je een opgefokt gevoel krijgt. Dan ren je gelijk weg toch? Ook al hebben ze nog zulke mooie kleding. De emotie die de muziek oproept, doet je een beslissing maken om te blijven of om weg te gaan.
Zo werkt muziekgebruik binnen jouw bedrijf ook. Simpel. Muziek gebruiken zonder plan is dan ook zonde!! 

Laat muziek voor je werken.

Het gebruiken van de juiste muziek is een slimme en snelle manier om herkenbaar te zijn, jezelf te onderscheiden en verbinding in je bedrijf te creëren.

Want muziek is emotie. En met muziek kun je dus ook emoties oproepen.
Positieve, negatieve, vertrouwen geven, inspiratie aanwakkeren… Welk doel heb jij met jouw content? En welke vibe wil jij die geven?

En het komt op meer plekken terug dan je denkt.

Muziek is op heel veel onderdelen van je bedrijf in te zetten waardoor je jouw huisstyle, sfeer en vibe kunt overbrengen. Van muziek voor je social media kanalen, achtergrond muziek voor video’s, voor een online programma, vlogs, muziek voor in de wachtkamer, telefoon wachtmuziek, intro tunes, leadermuziek voor je youtubekanaal, intro / outro’s jingle voor podcast, overgangsmuziek… 

Muziek integreren in je bedrijf is heel slim. Misschien denk je nu, ja leuk Elianne, maar hoe dan? Nou daar kan ik je bij helpen 🙂

ALLEREERST KAN IK JE DEZE MUZIKALE HUISSTYLE PAKKETTEN AANBIEDEN

STEL JE LIEVER JOUW EIGEN PAKKET SAMEN? DAT KAN OOK UITERAARD! BEKIJK HIER DAN MIJN TARIEVEN

Heb je alleen een podcastshow of vlagkanaal waar je een hele eigen muzikale huisstyle voor wilt? Dan heb ik daarvoor andere pakketten samengesteld met de muziek musthaves voor die doeleinden.

speciaal voor video | vlogs of Podcast:

IK MAAK VOOR JOUW BEDRIJF EEN UNIEKE EIGEN MUZIKALE HUISSTYLE OP MAAT VOOR PODCAST, VIDEO, VLOG & ANIMATIE

MUZIKALE HUISSTYLE BRANDING SCAN

IK KIJK SAMEN MET JOU WELKE MUZIEK, WAAR EN HOE JIJ MUZIEK (MEER) KUNT INTEGREREN IN JOUW BEDRIJF

Elianne Rumahloine

Wil je alvast wat inspiratie voor jouw muzikale huisstyle? Kijk dan onderstaande video's (je kunt ze ook allemaal bekijken via mijn instagram account @eliannerumahloine

View this post on Instagram

Veel mensen weten het al dat muziek zo ontzettend Powerful is, maar om meer bewustwording te creëren, nieuwe kansen te zien en je hierover te inspireren hoe je dan muziek kunt gebruiken in je bedrijf, komt er een nieuwe ‘ serie ‘ online op IGTV. Vanuit bijzondere gesprekken met mijn klanten (wat voornamelijk vrouwelijke ondernemers zijn) vertellen ze mij precies wie ze zijn en wat ze willen bereiken in hun bedrijf en content. Vaak hebben ze een missie om een bepaald gevoel te willen oproepen bij iemand. Om hen in beweging te krijgen. En ik geef ik hun missie een stem. Een eigen en uniek geluid. 
Muziek is emotie. Muziek roept emotie op. Het meest fantastische van muziek is, dat je er een beroep mee kunt doen op een diepere onbewuste laag in jezelf en anderen. Op een hele toegankelijke manier. Omdat mensen open staan voor muziek. Door het ontvankelijke kun je een oVeel mensen weten het al dat muziek zo ontzettend Powerful is, maar om meer bewustwording te creëren, nieuwe kansen te zien en je hierover te inspireren hoe je dan muziek kunt gebruiken in je bedrijf, komt er een nieuwe ‘ serie ‘ online op IGTV. Vanuit bijzondere gesprekken met mijn klanten (wat voornamelijk vrouwelijke ondernemers zijn) vertellen ze mij precies wie ze zijn en wat ze willen bereiken in hun bedrijf en content. Vaak hebben ze een missie om een bepaald gevoel te willen oproepen bij iemand. Om hen in beweging te krijgen. En ik geef ik hun missie een stem. Een eigen en uniek geluid. 
Muziek is emotie. Muziek roept emotie op. Het meest fantastische van muziek is, dat je er een beroep mee kunt doen op een diepere onbewuste laag in jezelf en anderen. Op een hele toegankelijke manier. Omdat mensen open staan voor muziek. Door het ontvankelijke kun je een onbewuste laag aanspreken, en jouw boodschap geankerd achterlaten bij iemand anders. 
En eigenlijk is mijn missie om iemands missie te zien, te horen en te vertalen.Ik luister naar jou, ik versta jou, ik hoor jou. Jouw missie is mijn missie!
 #girlonamission #muziekfabriekonline #componist #uniekemuziek #podcast #vlog #liefdevoormuziek #branding #musicbranding #jouwmissieismijnmissie #hogeremissie #IGTV

A post shared by Elianne |Muziek Fabriek Online (@eliannerumahloine) on

error: Content is protected !!